Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę płacić za usługę i jeśli tak - ile ona kosztuje?

Nie, nasza usługa jest całkowicie bezpłatna, a wszelkie zapytania i oferty są niewiążące.

Ile obiektów konferencyjnych mogę dodać do zapytania?

Nie ma ograniczenia w liczbie obiektów, ale możesz też nie dodawać żadnego. Jeśli podasz nam podstawowe wymagania takie jak terminy, liczba uczesników, rodzaj eventu znajdziemy odpowiednie miejsce.

Ile czasu będę czekać na odpowiedź?

Nasz pracowity zespół stara się odpowiedzieć nie później niż w 48 godzin, ale w większości przypadków znacznie szybciej.

Jeśli w dowolnym momencie będę musiał(a) zmienić liczbę uczestników mojej konferencji - czy jest to możliwe?

Tak. Skontaktuj się z nami, a członek zespołu Konflinx pomoże Ci w zmianie liczby uczestników wydarzenia. Finalnie akceptacja zmiany zależy od możliwości obiektu.

Czy istnieją jakieś korzyści wynikające z korzystania z Konflinx, zamiast samodzielnie poszukać obiektu?

Tak, jest ich kilka. Zgromadziliśmy wiele hoteli i obiektów, które są sprawdzonymi partnerami w organizacji wydarzeń i konferencji. Dzięki temu oszczędzasz dużo czasu i ograniczasz frustrację, a także masz gwarancję, że wybrane miejsce nie jest przypadkowe. Dodatkowo obiekty z którymi współpracujemy oferują specjalne stawki przy organizowaniu wydarzenia za pośrednictwem naszej witryny.

Jeśli będę musiał(a) odwołać moją konferencję - jak to zrobić?

Każdy hotel/obiekt ma własne zasady odwoływania wydarzenia, w które będziesz mieć wgląd przed dokonaniem rezerwacji. W przypadku konieczności anulowania wydarzenia zespół Konflinx jest do dyspozycji.

© 2024 konflinx.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone
v:0.1.2146()